what do you think when you have your hands all over me.

jag har inte skrivit här på hundra år! lägger ut en bild sen i lördags... var i svaide och det var ganska kul! var först på förparta hos cindy och drack "lite" vin sen drog vi vidare! pretty najs. hade bara ben så höll på frösa röven av mig, så jag och mitt häng satt i en bastu, värmde oss, drog en smoke och prata skit. sen fick jag 300 telefonsamtal så satt och ringde där, sen var det dags att åka hem! var hemma klockan halv fem, fats man var ju tvungen att ställa om klockan oså.
sen hände det en annan liten incident, en "kompis hångla upp en annans kompis bror, när hon hade pojkvän.. som satt där ute och vänta på henne. då är man för jävla självgod och tror man bara kan göra som man vill. men tyvärr så är detta sverige och det är det inte okej att strula med allt som rör sig, när man är "bortlovad". och stackarn vet ingenting! har också vart i det där stadiet när det är kul o strula runt, men börjar bli lite gammalt och man växer upp lite, men hon är tydligen kvar vid hinkospade-stadiet! lycka till, till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0