we will all laugh at gilded butterflies.

nu har kanske lyckas övertalat mamma för en tatuering.. jag vill ha ett litet hjärta vid ankeln. litet diskret bara. hon verka okej med idén iallafall. hoppas det! sitter och lyssnar på håkan hellström och drömmer om sommaren.. längtar verkligen, jag längtar till så jävla mycket! och har även tagit ur min tungpiercing! orkade inte med den.. har slagit sönder mina tänder alldeles för mycket. får se om jag tar någon ny.. kanske smiley (strängen under överläppen) där har jag alltid vilja ha.. och den syns inte så mycket heller. jag har även köpt nya skor, vita låga converse men dom fanns inte i lager så tar väl ett tag innan dem kommer. we'll see, keep your eyes open.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0