tight jeans, double D's. makin' me go.. woho.

jaha... vad ska jag skriva om då? Jo, igår va jag med linnea en stund och tog en fika och hon berätta lite skvaller som alltid är kul att höra på, sen vandrade vi vidare hem till mig. och såg lite avsnitt från, the vampire diaries som linnea tydligen inte hade sett, eftersom jag är helt kåt i den serien så har jag ju alla avsnitt! (stolt)
ja, och idag så har jag bara suttit här vid datan och varit tjock. men min hund tror typ att hon är ett bergslejon, hon klättrar på mig hela tiden, hon är mysigast!! och nu ska jag fixa håret mitt och sen tjata lite på linnea om vi kanske kunde göra något. yes, det var allt!
plus att jag äntligen kom på en låt som jag undrat hela tiden över vad den hette, lägger in den. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0