pannkaka.

igår var jag, angelica, johanna, therese ("syrra") och hennes vän på bio och såg snabba cash. den var verkligen super bra. jag grät, skratta, snora och höll på. och kär blev jag i huvudrollen med! raur! sen skulle vi ta bussen hem, men johanna hade missförstått det och trodde att vi skulle åka bil hem och då vart det ett jävla liv. så fick en uttskällning nu på morgon av hennes far. så ingen dans för henne längre dåra. ska jag stå där och hoppa själv... fast sofia hägglund dansar ju också så får väl klänga lite på henne. har hört att vi har ny lärare som är supersträng. inte bra! just bakar jag & angelica paj till eftermiddagsfika. det var väl allt.!



joel kinnaman, snabba cash.

Kommentarer
Postat av: fawegvfwedsv

ja. herren i huset tog min dator och mobil, kan förklara imorrn, eller snacka med angelica när du kan. det har gått åt helvete.

2010-01-31 @ 21:13:38
URL: http://fahlstedts.blogg.se/
Postat av: eri

2010-02-01 @ 11:47:20
URL: http://ericafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0