dagens händelser..

jag har inte skrivit mycket i min "blogg", för att jag antog att ingen läste den men tydligen var det några som hade vart inne så jag börjar väl om igen. nåväl... idag så åker familjen till mina kusiner för att lämna lite saker, och sen kommer vi väl stanna där och prata i hundra år för det är mamma expert på.klockan halv 4 så börjar min dansträning igen, ska bli kul! jag kan ju också berätta om mitt lilla uppdrag som jag fick av skolan. det lät ungefär så här. - Erica, du dansar ju? - eh.. jo! - jo, vi tänkte att du skulle kunna hålla i en "elevensval! lektion. där ni ska dansa då. - jaha, ja men det kan jag väl göra. vår skola är så fattig att dom måste hyra in elever. men men. ha det bra! Love Erica. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0