jag blir helt jävla chockad alltså,

jag läste just på facebook, det var en mamma som hade skickat ut ett "kedjebrev" brev angående hennes 12-åriga son som var fast i london efter ha hälsat på sin pappa i Aten eller något. då undrar hon om någon har "möjlighet" att hennes unge kan åka med dom om dom ska därifrån. så han kan få komma hem till mamma. det där ilägget har legat där i någon dag! stackars killen verkligen! men mamman? vadfan tänker hon med om hon nu tänker överhuvudtaget? vem undrar om sitt barn kan gå åka med någon främling hem? hade det vart min unge som var fast i london hade jag bilat upp (tar inte mer än 3-4 dar) och sen hämtat han själv.. istället för att sitta inne på facebook och vänta på svar. det är ju nästa samma som HEJ PEDOFILER, FRITT FRAM! okej, gotland är ett litet ställe och alla känner alla. men för det betyder det inte att man kan lita på alla. jag skulle aldrig förlåta min mamma om hon gjort så, kanske låter bortskämt men även om det inte hänt något så är risken stor. att utsätta sin unge för det är ju helt ofattbart hur folk i ens närhet kan göra! mamman måste ha en JÄVLIGT bra anledning att inte åka och hämta han själv eller så är hon extremt egoistiskt.
NI SOM LÄSER DETTA, KOMMENTERA OM NI HÖRT NÅGON ANLEDNING! om hon inte har någon anledning, sån ringer jag ärligt upp henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0