i wanna do bad things to you.

fick höra om att jag alltid sitter och tjatar om att jag KANSKE tror att jag är bi.. eller så är jag bara "fyllekåt". hahahaha, skoja där! men där inte direkt att jag kan se på tjej och tänka fan va snygg hon är. eller jo kanske, eller?
men inte mina vänner iallafall.. för dom kanske blir rädda då? jag tycker alla är skit söta! men inte på det sättet. så dom inte säger att jag "raggar" på dom när jag säger dom ser bra ut. men iallafall, är det fel om jag är bi? jag menar jag är ung, och jag har förhoppningsvis ett långt liv framför mig.. om man ska sitta och intala sig att man är på ett visst sätt så kanske man aldrig blir kär! för mig så tror jag att jag kan bli kär i vem som helst, oavsett kön. men har inte bestämt än, eftersom jag aldrig haft känslor för en tjej. men vi får väl se, tills dess är jag straight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0