i feel brand new, if you don't like it.. fuck you!

har lite att skriva om idag.. i lördags var jag på "kalas" och det va mycket kul! fast hände en liten sak med stackars mig! dom hade värmt upp en badbalja så några bada i den men jag bestämde mig för INTE bada, för sist blve jag övertalad till det och det var mycket jobbigt med min hårförlängning och allt så tänkte hoppa det. men sen sådär klockan 3 halv 4 så hade alla gått och lagt sig förutom dom som bada. och dom tyckte jag oxå skulle hoppa i men jag ville inte, men tydligen så hade jag inte så mycket att säga till om så dom kasta i mig med kläderna på istället!!! taskigt va? så då satt jag där med kläderna på i badbajlefan! men klädde av mig eftersom kändes lite dumt.. sen satt vi där till typ halv åtta.. för solen hade gått upp igen. men då hade vi ingenstans att sova, så linnea fick åka gotland runt för att sova några timmar. men jag sov en stund sen iallafall. och sen på eftermiddagen så skulle jag upp och dansa i stan o jag var så jävla trött och b-k-u-l så det var jobbigt. idag så var vi på, kan man kalla det undervisning? aja, en man som hette Emrich Roth pratade om när han satt i koncentrationsläger för han var jude. men han lyckes då överleva. det var mycket hemskt. sen var det en annan som var ung som hade vart skinhead och hade hatat judar, homosexuella och utlänningar osv. men han hade en mycket svårt uppväxt och så. men han lyckades komma ur gänget med komplikationer men nu har han barn med en utlänning. så det var ett lyckigt slut där oxå. men tyckte ändå inte det var så JÄTTE farligt ang han som var skinhead, han hade liksom inte bankat på någon oskyldig utlänning bara för att! utan han bara hata dom, eftersom personer som står mig väldigt nära har vart med i sånna organisationer pga att han blev hjärntvättad. men det slöt oxå lyckligt. men kunde ha slutat värre.. men nu ska jag försöka få ut mitt löshår och se om jag slipper köpa nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0