don't stop the DJ!

haha? vafan är detta? rykten hit och rykten dit! har folk så lite att göra så dom hittar på saker om mig...? jag är tönt från en bondeskola på landet, finns det inget annat prata om? aja, jag gillar uppmärksamhet så fortsätt så. pappi ringde idag så mycket möjligt att jag åker till han den 12 maj.. bara någon dag så! det är najs. då ska fan linnea med! om hon vågar, med tanke på att min far är lite annorlunda. men han kommer nog sköta sig. imorgon ska vi ha plojfoto i skolan, tema svensksommar. jag har ett par SKITFULA gummistövlar som är rosa med blommor på.. dom ska jag ha och typ någon rock och sen ska det stå "HULTSFRED" på magen! hahaha... bakfylle-chic typ. hhihi, häjsväj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0