don't be scared, i've done this before.

orkar typ inte skriva här så mycket... men men! har inte hänt så mycket, idag åkte jag till stan och sola eftersom dom tagit bort det bra här i roma. sen gick jag vidare lite på stan och köpte ett par minishorts som var rosa och skit söta! och sen en vanlig vit t-shirt. PLUS att igår satt jag och läste kissies blogg... alltså är hon seriös? hon har förstört sina läppar fruktansvärt mycket och dom ser förjävliga ut.. och inte på tal om hennes tuttar? nog för att jag tycker att man ska ganska stora tuttisar men hennes är ju förfan lika stora som en gravids mage? inte fint! hon har även 10 kg löshår. USCH! jaja... nu ska jag dricka vatten.. snopphej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0