connect to you like automatic.

shoho, idag äre valborg ! ska vara med tjejerna och så. vet inte vad jag ska ha på mig dock, fan. ja, jag suger på att skriva här.. finns inget intressant att skriva ju. vemfan bryr sig om vad jag ska på mig på valborg? haha, aja. tänker sola idag, va ett tag sen sist. visste du att om man tar anabola steroider och är tjej så får du en snopp? din klitoris växer och blir ungefär 8-9 cm. inte så mysigt. och vem vill ha ett muskelpaket som ser ut som en jäkla köttbit till tjej? då ser jag FAKTISKT hellre ut så här som jag gör nu, lite valkar här och var. men äsch, orka bry sig.

Kommentarer
Postat av: isak dj

du har väl ändå inte valkar vafan? tycker du har fin kropp

2010-05-02 @ 07:07:18
Postat av: ericaa

dom försvinner nu, en och en.. men ändå har jag lite bilringar! :)

2010-05-03 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0